poniedziałek, 17 września 2012

Uzupełniająco cz 2

Witam,
po dłuższej przerwie. Trochę ostatnio moja obecność tutaj była mniej widoczna, było to spowodowane różnymi czynnikami również tymi leniwymi:) Jednak dziś obudziłam się rano z postanowieniem aby pokazać Wam co w przeciągu 1- 2 miesięcy zmieniło się w mojej kosmetyczce. A zmieniło się dużo:)Chociaż niektóre produkty już nie raz gościły u mnie ale zastąpione innymi powróciły teraz do łask. Sierpień był miesiącem bardzo dziwnym , moja skóra po wakacjach nie mogła się zdecydować czy jest tłusta czy mieszana a może w niektórych partiach przesuszona. Mając na uwadze moją wiekowość, skórne dziwne kaprysy i niezdecydowanie oraz wyczerpanie się starych zasobów kosmetycznych ruszyłam na poszukiwania.

Produkty jak już wspomniałam nabyłam w różnych odstępach czasowych zatem o jednych mam już wyrobione zdanie a inne dopiero testuję. Dziś prezentacja ogólna a do indywidualnych myślę że przystąpię innym razem.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz