poniedziałek, 18 marca 2013

Dr.Duda

Witam,
dziś chciałabym Wam napisać o produktach które przez przypadek trafiły w moje ręce. Mowa o szamponie uzdrowiskowym i odżywce do pielęgnacji włosów i skóry głowy Dr.Duda . Przyznam się, że do tej pory używałam produktów znanych marek drogeryjnych przeznaczonych do włosów suchych. Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z produktami tego typu jak Dr. Duda. Nigdy nawet nie słyszałam nazwy tej marki. Na stronie internetowej znalazłam : "Bio-Galen s.c. jest polską firmą rodzinną, a głównym kreatorem wszystkich receptur jest jej współzałożyciel, doktor nauk farmaceutycznych ROMAN DUDA. Produkujemy preparaty służące człowiekowi i przyrodzie, na bazie aktywnych biologicznie naturalnych surowców, co w pełni uzasadnia przedrostek "Bio" w naszej nazwie." Hmmm...daleka jestem od oceniania produktu na podstawie "notki reklamowej" , po 2 tygodniach stosowania też za wiele powiedzieć jeszcze nie mogę  ale wspomnę tylko, iż jestem mile zaskoczona.





Krótko zaprezentuję dzisiejszych bohaterów.
1-  Emulsjożel-Odżywka do skóry głowy i pielęgnacji włosów PETROSTEROL jest kosmetykiem, w którym zastosowano bardzo oryginalną kompozycję substancji aktywnych biologicznie, działających na skórę głowy i włosy, a które są naturalnymi surowcami roślinnymi i farmaceutycznymi. Do nich należą:
nafta kosmetyczna, olejki: rycynowy tymiankowy, rozmarynowy; cholesterol.
Sposób użycia:
- na 30-60 minut przed myciem głowy, zmoczyć włosy ciepłą wodą, nanieść odżywkę i opuszkami palców delikatnie wsmarować w skórę i włosy, następnie spłukać ciepłą wodą i myć skórę głowy i włosy "Szamponem Uzdrowiskowym Mineralnym z Biosiarką-SPA (Dr Duda),
- stosować 2-3 razy w tygodniu.
Cena za 200g - ok 12 zł

2- "Szampon Uzdrowiskowy Mineralny z Biosiarką-SPA (Dr Duda)" jest wytwarzany na bazie wody mineralnej siarczkowo-siarkowodorowej słonej ze źródła "Zuzanna" Las Winiarski koło Buska-Zdroju i solanki jodkowo-wapniowo-magnezowej. W wyniku synergistycznego współdziałania powyższych składników z olejkami eterycznymi: rozmarynowym i lawendowym, powyższy "Szampon Uzdrowiskowy" (Dr Duda): wzmacnia i odżywia cebulki włosowe oraz stymuluje odrastanie włosów, poprawia ukrwienie skóry głowy, przywraca fizjologiczną równowagę skóry głowy, działa przeciwłojotokowo i przeciwłupieżowo, hamuje złuszczanie (np. w łuszczycy skóry głowy) i łagodzi zaczerwienienia skóry głowy, łączy w sobie bardzo dobre własności myjące i pielęgnujące skórę głowy i włosów. Szampon Uzdrowiskowy Mineralny z Biosiarką-SPA (Dr Duda) idealnie współdziała z "Odżywką Petrosterol" (Dr Duda).
Cena za 200g- ok 12 zł.





Reasumując. Bardziej jestem zadowolona z odżywki niż z szamponu gdyż ten drugi produkt ma mało przyjemny zapach i jest średnio wydajny. Ale skoro mają razem działać tak " uzdrowiskowo" na moje włosy zatykam nos i myję włosy:)





6 komentarzy:

  1. Nie znałam tej firmy, ciekawa jestem czy po dłuższym działaniu będzie lepsza od aptecznych czy bardzo drogich serii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to ciekawi, nie jestem żadną eko-maniaczką ale kto wie ...:)

      Usuń
  2. Ja nawet nie znam tej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  3. polecam inne kosmetyki tej marki, kosmetyki są w 95 proc natualne pachną SOBĄ, nie sa to masówki z chemią z Rossmana tylko NATURALNE kosmetyki, Rokitnik jest świetny.
    www.drduda.pl-polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. polecam inne kosmetyki tej marki, kosmetyki są w 95 proc natualne pachną SOBĄ, nie sa to masówki z chemią z Rossmana tylko NATURALNE kosmetyki, Rokitnik jest świetny.
    www.drduda.pl-polecam

    OdpowiedzUsuń