piątek, 27 kwietnia 2012

I love it!!

Witam:)
Kochani u mnie od wczoraj lato!! Jak cudownie obudzić się rano a za oknem zobaczyć błękitne słoneczne niebo i 15 stopni na termometrze po 6 godzinie!!:) Poranna kawa od razu smakuje inaczej. Niebawem długi weekend który ma nas rozpieścić pogodą więc czego chcieć więcej?? Macie już plany jak spędzicie ten czas?? My odkurzamy rowery i zaczynamy sezon rowerowo-wycieczkowo-grilowy:)  Trampeczki moje szykujcie się nadchodzę:)
Jak już jestem w tak błogim nastroju napiszę Wam o niepozornych lakierach które zadomowiły się w mojej łazience i zawładnęły moim serduchem. Mowa oczywiście o lakierach Celii, które przez przypadek trafiły w moje ręce. Udałam się do sklepu celem zakupu lakieru w kolorze soczystej mięty i nagle je ujrzałam:) Wiem wiem kolory mało wiosenne ale ja uwielbiam takie szaraczki. Oczywiście mięty nie kupiłam ale zdobyłam swój wymarzony kolor nude oraz piękny pastelowy róż którego brakowało mi w mojej kosmetyczce. Produkty te są w bardzo estetycznych wąskich buteleczkach, pojemność ich to 8 ml. Jak dla mnie idealna konsystencja, pędzelek nie za gruby i nie za cienki. Dwie warstwy wystarczają do uzyskania odpowiedniego koloru. Te kolory które ja nabyłam nakładają się bardzo ładnie oprócz jednego jaśniutkiego beżu przy którym muszę spędzić więcej czasu malując pazurka. Schną też dosyć szybko i ich cena 7 zł:) Bajka:) Na koniec zostawiłam najważniejsze - trwałość. Na buteleczce producent napisał że lakier ten jest z dodatkiem utwardzacza przez co ma dawać długotrwały efekt. Kochani prawda!! Miałam go na sobie przez 4 dni kiedy wierzcie mi nie oszczędzałam swoich rąk i pierwszy raz zmyłam lakier do paznokci z powodu znudzenia kolorem a nie jak to zwykle bywało z powodu odprysków. Jednym słowem i love it!!:)









8 komentarzy:

  1. Muszę poszukać tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę poszukać u siebie Celii ,juz kiedyś na innym blogu widziałam ze mają cudne nudziakowe pomadki,teraz to juz nie ma zmiłuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pomadki też mam straszną ochotę:)

      Usuń
    2. Pomadkę juz upolowałam,ale niestety lakierów u mnie nie było :(

      Usuń
  3. piekne kolorki :))) fajny blog będę obserwowac i zapraszam do mnie :)))

    OdpowiedzUsuń