sobota, 7 kwietnia 2012

Nude

Witam:)
Od jakiegoś czasu poszukuję idealnego "nudziaka". W moje ręce trafił ostatnio lakier z PAESE. Zasługuje on na naprawdę dużą pochwałę. Jego pojemność to 9ml, ma dosyć gruby pędzelek i gęstą konsystencje, która sprawia, że jedna warstwa wystarcza do uzyskania zamierzonego efektu. Utrzymuje się on an moich paznokciach ok 3-4 dni. Jak na moje częste kontakty rąk z wodą jest to niezły wynik. Niestety kolor ten nie jest tym wyśnionym ( wpada on w pomarańczę wolę bardziej beżowe pigmenty) i nadal będę szukać tego wymarzonego odcienia nude.

A może Wy polecicie mi jakieś fajne "nudziaki"?..




6 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wygląda na Twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) tylko razi mnie ten wpadający w pomarańcze odcień:(

      Usuń
  2. a ja polecam Essence nr 70 "nude it!" - mój ulubiony:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi wpadł w oko lakier IsaDora Wonder Nail w kolorze Muddy Water

    OdpowiedzUsuń