wtorek, 17 kwietnia 2012

Takie tam...

Witam.
Od dłuższego czasu męczę się z przeziębieniem, myślałam że już jest dobrze ale niestety kilka dni temu znów powróciło i dosłownie powaliło mnie z nóg. Siedzę w domu z kubkiem herbaty z malinami obok mnie różne "madykamenty".



Pomyślałam, że napiszę Wam dzisiaj o kosmetykach z Eucerin które stosuję od dłuższego czasu. Zacznę od tego iż moja skóra w przeciwieństwie do skóry twarzy jest bardzo sucha. Najbardziej ten problem jest widoczny na nogach od kolan w dół.W moje ręce wpadła seria z Eucerinu  właśnie przeznaczona do tego typu skóry.






Przyznam się, że olejku do kąpieli nie byłam w stanie użyć więcej niż jeden raz. Powodem jest jego jak dla mnie nieprzyjemny rybi zapach. Fakt po jego użyciu skóra była naprawdę natłuszczona, gładka ale jego zapach sprawiał iż miałam wrażenie że zażywam kąpieli w tranie. Zatem olejkowi temu powiedziałam nie. Może komuś innemu ten powiedzmy sobie "defekt" nie będzie przeszkadzał lecz ja nie byłam w stanie niestety go dłużej stosować. Bardzo pozytywne emocje wywarło na mnie kojące mleczko z 12% omega. Bardzo dobrze nawilża i koi suchą skórę. Ma neutralny zapach ale wiadomo jest to produkt apteczny przeznaczony również do skóry alergicznej zatem zrozumiałe jest że nie będzie nam on cudownie pachniał owocami:) Ma treściwą konsystencję przez co trochę ciężko rozprowadzić go na skórze ale efekt jest doskonały.

 




ps. przy okazji pokazałam Wam coś co latem nosić uwielbiam:) marynarskie paski mimo że już  od bardzo dawna goszczą  w naszych szafach ja dalej mam na nie ogromną ochotę!:)




6 komentarzy:

  1. Lubię produkty firmy Eucerin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Przyznam się, że miałam kilka ich kosmetyków do których już nie wrócę z różnych względów. Ale mają także swoje perełki po które chętnie sięgnę ponownie.

      Usuń
  2. Miałam trzy produkty Eucerin do przetestowania z tej zielonej serii (krem, tonik i żel do mycia twarzy).. Jestem zadowolona tylko z toniku - doskonale oczyszcza pory!
    Tej serii nie znam :)

    Zdrowiej!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli piszesz o serii do pielęgnacji cery tłustej to również ją lubię, mi chyba najbardziej spodobał się krem nawilżająco-matujący. A prezentowane tutaj też warte wypróbowania:)
      pozdrawiam:)

      Usuń
  3. właśnie też spędzam czas z przeziębieniem i przeglądam blogi, tylko nie mam fervexu ;/ zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i mam nadzieję że już przeziębienie pokonane:)

      Usuń