środa, 11 kwietnia 2012

Zakupowo:)

Witam po długiej nieobecności:)
Święta minęły bardzo szybko i niestety czas wracać do rzeczywistości.
Niedługo rozpoczynam sezon rowerowy i szukałam obuwia które nadawało by się na wycieczki rowerowe, na spacery, osiedlowe zakupy. Jednym słowem czegoś wygodnego:) Przypadkiem będąc w centrum handlowym zajrzałam do TK Maxxa i ujrzałam je hahha piękne białe tenisóweczki z Mexx:) a ta cena bajka:) w pełni spełniają wszystkie moje wymagania:)



przecena cudowna !!:)



Szukałam też balerin w kolorze nude , wpadły mi w oko bardzo delikatne, leciutkie w Reserved. Brak mi przekonania co do dobrej jakości i wykonania butów sieciowych, ale tak mi się spodobały, że musiałam je mieć:) Są takie proste, ale to właśnie nadaję im  uroku:) Przepięknie wyglądają na stopie:)


7 komentarzy:

  1. Podobają mi się i jedne i drugie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi te z jedne i drugie się podobają

      Usuń
    2. Mnie również:) Dziękuję kobitki za miłe słowa:)

      Usuń
  2. W jakiej cenie były balerinki?:) są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapitalne te trampki,ciekawe czy w moim TKmaxie będą,mam co prawda bardzo podobne z Reserved ale trampek nigdy za dużo :)

    OdpowiedzUsuń