wtorek, 5 czerwca 2012

Ach Rossmann....

Witam,
ostatnio zauważyłam iż moje włosy wołają o pomoc. Są suche, nie układają się jednym słowem mam siano na głowie. Będąc w Rossmannie poszukiwałam maski do włosów która pomogłaby nawilżyć i zrównoważyć moje włosy. Dotychczasowa L'oreal przeznaczona do włosów suchym przestała cokolwiek robić . Zamiast maski w moje oczy rzuciły się kosmetyki z firmy Toni&Guy , jako że nigdy nie miałam do czynienia z tą firmą sięgnęłam po ich odżywkę. Zobaczymy jak się sprawdzi. Cena nie należy do najtańszych, konsystencja gęsta....ale zobaczymy jakie da rezultaty.



Będąc w Rossmannie nie mogłam przejść obojętnie obok kosmetyków Alterra. Przyznam się że nigdy nie miałam żadnego produktu  tej marki. Jednak skończył mi się krem pod oczy i zaryzykowałam zakup kremu Anti-Age Alterry.


Konsystencja kremowa, nawet ładnie i szybko się wchłania. Jedyny zarzut mam do zapachu. Nie potrafię go określić ale jest specyficzny i chyba nie bardzo przyjemny. Ale cóż testy rozpoczęte:) Nabrałam ochoty na tonik z tej serii ale poczekam aż skończę obecnie używany Eucerin.

Miłego dnia:)

1 komentarz: