piątek, 1 czerwca 2012

Przygotowania do wakacji

Witam,
pogoda za oknem nas nie rozpieszcza ale już niedługo lato, czas urlopów i wakacji. Piękne słoneczne dni sprzyjają licznym podróżom tym małym i dużym. Przygotowując się do tego gorącego okresu zaopatrzyłam się w nową ogromniastą walizkę  z którą podróżowanie i zapakowanie potrzebnych rzeczy mam nadzieję już nie będzie stanowiło problemu. W poprzednią mniejszą ledwo ledwo się mieściłam, była już strasznie stara i zniszczona zatem z radością przedstawiam Wam moją nową towarzyszkę przyszłych  podróży:)


Nie wygląda tutaj na wielką ale jest w rzeczywistości ogromna ma 78 cm wysokości i mega głęboka. 4 koła sprawiają że idealnie prowadzi się po powierzchni. Już nie mogę się doczekać podróży aby ją przetestować:)


 W środku mnóstwo kieszonek i przegródek które mają nam pomóc w doskonałej organizacji pakowanych rzeczy.

pozostaje mi teraz czekać na pierwszą wyprawę:)

2 komentarze: