wtorek, 26 czerwca 2012

I love books:)

Witam.
Mimo że zawitało do nas kalendarzowe lato pogoda iście jesienna za oknem. W takie dni mam ochotę skryć się pod kocem wraz z kubkiem gorącej herbaty z sokiem malinowym i całkowicie odpłynąć przy ulubionej książce.
Nie pisałam Wam jeszcze ale oprócz fascynacji kosmetykami i miłości do gotowania kocham otaczać się książkami. Podobnie jak w przypadku drogerii tak i obok księgarni nie potrafię przejść obojętnie:)
Moim książkom powoli zaczyna być ciasno w kilkuletniej, wysłużonej Ikeowej pułce, więc niedługo czas na zmianę umeblowania i zagospodarowanie większej przestrzeni na to miłe hobby:)



A jak mieszkają Wasze książki? Eksponujecie je czy wkładacie do szuflad?
Miłego dnia!

4 komentarze:

  1. U mnie żyje im się ciężko, bo nie doczekały się porządnych mebli dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie pogoda nie rozpieszcza i najchętniej nie wychodziłabym z domu. Brakuje mi słońca :) A książki również mam wyeksponowane na zewnątrz, ale tylko te moje najwazniejsze, reszta jest schowana w szafie:)


    Przy okazji serdecznie Cię zapraszam na konkurs, który organizuję wraz z firma Golden Rose, wo wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci, a zasady bardzo proste. Zapraszam :

    http://syllunia.blogspot.com/2012/06/konkurs-wo-wygrania-3-zestawy-

    OdpowiedzUsuń