piątek, 18 maja 2012

Odsłona letnia nr 2

Witam,
kontynuując przygotowania do sezonu letniego i skrupulatnie realizując wcześniejszy plan zakupowy wybrałam się wczoraj do jednej z galerii handlowych. Celem był zakup lekkiej, wakacyjnej sukienki która idealnie sprawdzi się podczas urlopu  jak również na niezobowiązujące miejskie wypady i spacery. Wybór sukienek jest oszałamiający. Przeróżne wzory, kolory, faktury....można się pogubić.  Ja swoją znalazłam z H&M. Turkusowa, bawełniana lekka sukienka wykończona na górze koronką.






...na koniec letnia biżuteria



Miłego dnia:)

8 komentarzy:

  1. Lubię takie kolory!

    Zapraszam do zabawy:
    http://all-i-can-do-is-write-about-it.blogspot.com/2012/05/tag-golden-rose.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się że do tej pory w mojej szafie królowały głownie beże, w tym roku przeszłam rewolucję i postawiłam na turkusy, błękity:)

      Usuń
  2. ładny kolor sukieneczki ;>

    zapraszam do siebie na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna ta sukienka,taka dziewczęca :) Ja ostatnio bez skutecznie poszukuję spódniczki w stylu marynarskim :)

    OdpowiedzUsuń