wtorek, 15 maja 2012

Rabarbarowy czar

Witam:)
Przyznam się Wam do tego iż jestem ogromnym łakomczuchem. Uwielbiam gotować, piec i jeść. Największą przyjemność sprawia mi gdy to co przyrządzę smakuje innym:)
Wiosną , latem gdy warzywniaki wypełnione są świeżymi owocami i warzywami jestem w swoim żywiole. Soczyste czerwone pomidory, cukinie, bakłażany, papryka to moje ulubione produkty z których zrobienie obiadu to sama przyjemność. Owocowe ciasta, desery to moja podstawa w letnim żywieniu.
A wszystkie te pyszności co roku inauguruję ciastem rabarbarowym. Gdy tylko widzę rabarbar w warzywniaku wiem że raj warzywno-owocowy jest już tuż tuż.








...do tego pyszna kawa i życie staje się piękniejsze:)





Miłego dnia:)

9 komentarzy:

  1. O rany,jak pysznie wygląda to ciacho :))) U mnie z kolei jak tylko zaczyna się lato królują serniki na zimno z owocami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serniki na zimno-pychota zwłaszcza upalnym latem:)

      Usuń
  2. mniam :) poproszę na wynos trochę tego ciasta :) uuuuwielbiam :)))

    OdpowiedzUsuń