niedziela, 20 maja 2012

Z drugiej ręki:)

Witam,
dziś przepiękna słoneczna niedziela którą mam zamiar spędzić na łonie natury, cieszyć się piękną pogodą i zakończyć ten dzień pysznymi kiełbaskami z grilla.
Ale zanim to się stanie chciałam Wam napisać o mojej marynarce w błękitno-białe paski. Tego typu garderoba znalazła się na moje liście zakupów już wczesną wiosną. Posiadam w swojej szafie marynarki w bezpiecznych, klasycznych kolorach. Marzyła mi się jednak jedna kolorowa którą mogłabym nosić do luźniejszych stylizacji. Nie zaczęłam nawet poszukiwać kiedy w moje ręce wpadła piękna błękitno biała marynarka z H&M. Kiedy ją zobaczyłam na kupce z rzeczami do oddania moje oczy zaświeciły się jak sroczce:) Upewniwszy się że aby na pewno poprzednia właścicielka chce się jej pozbyć moja radość osiągnęła apogeum.
Moja zdobycz roku:)









ps. upolowałam jeszcze kilka perełek ale o tym później:)

3 komentarze: