poniedziałek, 23 lipca 2012

Beach shoes.

Witam,
upragniony i wytęskniony urlop zbliża się dużymi krokami. Jestem zmęczona codzienną rutyną i bardzo potrzebuję tego wakacyjnego czasu aby odetchnąć, zmienić na chwilę miejsce i naładować akumulatory. Najwspanialsze dla mnie jest to że spędzę ten czas z najbliższymi mi osobami.
Tymczasem powoli skreślam z listy potrzebne mi rzeczy. Jedną z nich były plażowe klapki. Zwykłe piankowe japonki które dla mnie idealne spełniają się w tej roli. Całkiem przypadkiem natknęłam się na biało złote które urzekły mnie od razu. Oczywiście były przecenione:)



Miłego i słonecznego dnia Wam życzę:)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :) Oj Espe urzekły mnie jak je tylko zobaczyłam:)

      Usuń
  2. Klopsa już się nie mogę doczekać ich widoku na opalonej skórze :)

    OdpowiedzUsuń