piątek, 27 lipca 2012

Bourjois Bio Detox

Witam,
kusi mnie ostatnio gama produktów z Bourjois Bio Detox.
Czytałam o nich skrajne opinie, jedni są z nich bardzo zadowoleni inni nie chcą mieć z tymi kosmetykami już żadnej styczności. Cóż skłoniło mnie do myślenia o ich zakupie? Otóż jako kobieta kusi mnie aby przetestować coś nowego, innego. Nie mam hopla na punkcie kosmetyków naturalnych ot mam taki kaprys. Ponad rok temu dostałam malutką zaledwie 2 dniową próbkę podkładu Bio Detox i wydaje mi się, że nawet go polubiłam dlatego zdziwiły mnie opinie jakie zbiera on na Wizażu. Przekonana jednak że czasem to co innym nie odpowiada mnie może zachwycić ,chyba się skuszę na serię Bio Detox:)
W skład wchodzi:
korektor


...puder prasowany...


...podkład...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz