środa, 18 lipca 2012

Golder Rose Paris

Witam w ten deszczowy ponury dzień. Czy u Was jest również tak jesiennie? Mam nadzieję że to chwilowe załamanie pogody i już za chwilę powrócimy do klimatu tropikalnego:) Mimo że na dworze ponuro na moich paznokciach kolorowo i radośnie. W tym miesiącu odstawiłam nudziaki w kąt i zdecydowanie postawiłam na kolor. Dziś delikatny róż z Golden Rose z serii Paris. Przyznam się, że nakładanie go sprawia mi ogromną trudność ale kolorek tak mi się podoba iż jestem w stanie przymknąć na to oko i z dużą cierpliwością nanoszę go na paznokcie.



Ostatnie zdjęcie niestety trochę przekłamuje kolor.



Czas na lekką przekąskę:)
Miłego dnia:)

2 komentarze:

  1. Lakiery golden rose mają jedną wadę nie da się ich do końca wykorzystać.

    Kolorek oczywiście genialny, delikatny takie najbardziej lubię:)

    OdpowiedzUsuń