wtorek, 31 lipca 2012

Hand Made

Witam,
dzisiejszy wpis będzie o czymś przyjemnym, czego po sobie bym się nie spodziewała. Inspiracją był niedawny wpis na blogu Espe która wykonała sama piękne minimalistyczne bransoletki z rzemyków:) Pozazdrościłam jej troszkę i sama mimo braku jakichkolwiek zdolności artystycznych popędziłam do pasmanterii. Niestety rzemyków Pani nie miała ale nabyłam kilka kolorowych "mulin". Następnie zabrałam się za oglądanie filmików instruktażowych na You Tubie, ale że żaden mnie nie natchnął, nie wiem jakim cudem wpadłam na własny projekt który do dziś jak patrze na rezultat mnie oszałamia:) Wystarczyło kilka niteczek, koraliki ze starej bransoletki i zapięcie pożyczone z naszyjnika:)
A oto efekt : przedstawiam letnią bransoletkę hand made by Fifijka:)Którą zabieram ze sobą na wakacje:)




Miłego dnia:)

2 komentarze: