sobota, 18 sierpnia 2012

Bourjois- bez szału.

Witam,
przed wakacjami chciałam się skusić na produkty Bio Detox z Bourjois. W ostatnim dniu przed wyjazdem pobiegłam do drogerii lecz niestety z tej serii był dostępny tylko puder. Szybko wrzuciłam go do koszyku rozczarowana brakami w asortymencie sklepowym. Używam go dopiero 2 tygodnie więc za wiele o nim powiedzieć nie mogę ale szału jak dla mnie nie ma. Nie powalił mnie na kolana,klasyfikuje go jako przeciętniaka. Dam mu jeszcze trochę czasu gdyż może mnie olśni i zapałam do niego płomiennym uczuciem. Jak na razie miłość wyznałam jedynie opakowaniu i dużemu panoramicznemu lusterku bez którego w wakacje się nie mogłam obyć..




Miałyście do czynienia z tym produktem?
Miłego dnia:)

1 komentarz:

  1. Nie używałam nigdy tego produktu, ale lusterko faktycznie funkcjonalne.

    OdpowiedzUsuń