wtorek, 28 sierpnia 2012

Już jest!! Mam go!!:)

Mowa oczywiście o nowym katalogu Ikea:) Wczoraj do mojej skrzynki zawitał nowiutki świeżutki katalog. Czekam na niego każdego roku tak samo intensywnie, jest on dla mnie źródłem inspiracji i wglądem w przepiękne skandynawskie wnętrza które uwielbiam. Jestem tą szczęściarą w której mieście jest Ikea zatem jak można się domyślić bywam częstych jej "gościem":)
Chciałabym Wam przedstawić kilka fragmentów aranżacji, doboru kolorów i faktur z nowego katalogu którymi ja od dawna się inspiruję, którymi kierowałam się i do dziś kieruję w urządzaniu i dekorowaniu mojego mieszkania.


Bardzo lubię jasne meble,kojarzą mi się z lekkością i świeżością, źle się czuje w ciężkich, masywnych i ciemnych przedmiotach. Oczywiście nie lubię też szpitalnego wystroju (czyt. wszystko sterylnie białe- ściany i meble)takie wnętrza są dla mnie za zimne ale umiejętne dobranie jasnych barw sprawia że w mieszkaniu jest świeżo, przytulnie i przyjemnie widno.


Bardzo spodobała mi się ta sypialnia:) Biel połączona z błękitem trochę infantylna ale piękna. Takie samo połączenie kolorystyczne zastosowałam u mojego synka w pokoju:)


Moja łazienka czeka na remont a to zdjęcie mnie urzekło. Chcę tą szafkę z umywalką!!


Jasna kuchnia:) Uwielbiam gotować a w jasnych pomieszczeniach zdecydowanie wychodzi mi to lepiej :)




Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz